2017年5月3日

170503佛誕半走香港仔自然教育徑

今日佛誕只有一日假, 唔想又行城門河畔, 得又想短短地行郊野, 一於來香港仔水塘.


預行半日, 我地直接由灣仔峽公園起步, 直落水塘, 唔行金夫人徑.

唔難行呀.

呢度係港島徑第三段尾站, 好耐以前都行過落來.


我都剛食完早餐, 見到一大群螞蟻搵到蟲蛹大餐, 蟲蟲都唔會想到, 未變為成蟲, 就變了人家大餐.

小心, 勿近斜塔.

到松鶴亭, 今日打算行自然教育徑.

要過水霸先.




媽咪一心想行香港仔自然教育徑, 但見路就直去.


駁返上次行的路.

反正有路牌指示.

有牌寫話往香港仔自然教育徑.

周圍轉, 在水塘附近, 唔怕迷路的.


媽咪開始覺怪, 點解自然教育徑唔覺豎位牌仔.

因為我地起步已經行錯, 但都入返自然教育徑.

婆婆頂實棵樹呀.

中途大休.


又到返下水塘水霸.

沿途都見呢隻鷹.

今日半走自然教育徑, 細媽話記得正確入口, 但當時又無出聲, 咁下次又來, 要行足全段徑.

都差不多, 都行左 3 個鐘, 夠了.


早些回家食午飯.

回家, 媽咪幫我梳洗好, 佢開工, 我就搵周公.

沒有留言:

張貼留言