2017年5月27日

170527藍天下深井兜一圈

本來母親節安排的行程, 終於等到好天氣再出發.


元宵團拜日, 因為婆婆不適, 無跟我地行, 今次精神夠.



最辛苦係石級加斜路上, 帶埋行山杖, 慢行.

我就記得晒休息位, 自己快步來霸定位就婆婆.

一早好清涼, 起步無耐, 厚雲走晒, 見藍天.


中午會有成 28 度, 但現在溫度都可以.

突然飛奔, 嚇親大細媽, 因為我飛左去小食位等.

山棯樹開花結果, 婆婆等收成.

為免怕暑, 經過小山溪水, 細媽幫我淋濕全身, 好舒服.

前幾日暴雨後, 好多水呀.


Hea 住上, 來到清快塘, 用左成 1 小時 45 分鐘.

繼續行.


燦爛陽光.

沿途樹蔭.

又有清風.

都唔算好熱.

有風吹, 頭髮飄逸.

當然, 唔好在陽光底下休息, 學我在樹底啦.


細媽 : 洛洛呢 ?

我係度囉.

今次, 唔知係咪入夏前的一次行山.

因為下星期六同日都會有大雷雨.

六月份行山, 相信都幾熱.

仲要帶好多水.

或者咁, 學我咁, 一聽到有水聲, 飛撲落水溪玩.

順便浸濕全身, 好舒服.

濕左好快乾返.


到閘口, 都乾返晒.

起初, 細媽以為要兩點鐘先到深井儲水池, 原來唔駛.

用左足足五小時, 先兜完一圍, 但婆婆肯慢慢行畢全程, 已經好叻.

應承左的, 今日還, 婆婆, 你鍾意食乜, 自己揀啦.

沒有留言:

張貼留言