2017年5月20日

170520老地方大潭水塘

今日, 毛毛雨粉, 又係老地方.


同上星期唔同, 起步無耐, 四手腳濕晒.

而且涼涼地, 婆婆醒目, 著定外袖外套.

途中, 細媽發現呢隻蠑螈上左路邊, 好彩無其他人發現, 今日又濕潤, 不至於變路邊乾屍. 媽咪用膠袋捉起佢, 放返入些, 希望佢識爬返入溪啦.

可能凍啦, 我覺得好肚餓, 不停叫大細媽俾我食雞乾.

媽咪拎左二條雞雞請左個大朋友仔食, 我驚我唔夠食呀.

我下半身濕晒.

仲開始有毛毛雨.

細媽話由高向下行, 應該低位會好d.

細媽, 你都變冰掌啦.

我耳仔仲凍凍的.

水楊梅又大左紅左.

下星期來, 可能熟透.

細媽, 無錯喎, 高至低, 呢度暖返.

仲無雨添.

今日出門順利, 又早左起步.

今日應該早返d行完啦.

雖然暖左, 食左好多雞雞, 但肚仔仲好似空空地.

細媽叫我忍口.

驚食晒喎.

好嘢, 到最後一條石橋.


今日真係快左到閘口, 又唔駛等太耐就有車, 又無乜塞車,
呢個老地方, 真係好好行, 又安全, 無馬騮, 只係返屋企要坐到 pat pat 痛同腳痺呢.

沒有留言:

張貼留言