2016年12月24日

161224平安夜在上窰郊遊徑

聖誕四日長假, 第一日係平安夜. 
而東北季候風同時都吹來, 吹到我企唔穩.


駛唔駛咁大風呀.
MVI_1682

企去另一個位, 好少少啦.

企埋D, 好好多.

 想行山, 又就下婆婆, 揀條平坦長落唔多的上窰郊遊徑.

短短地.

要玩四日喎.

點可以咁粗勞.



呢條徑, 我好熟, 知快到石櫈, 即衝去搵位坐.

曝罟灣營地都係.



雖然, 今年唔會去大棠睇紅楓香, 但山野都見紅葉.


婆婆拎住行山杖, 輕鬆自在.


聖誕紅果果.


咦, 灑雨點, 雖然唔大, 細媽驚我濕身凍, 抱我行.

媽咪幫婆婆著雨衣, 著好已經無雨, 安全起見, 都係唔除住.

真玩野, 真係灑一灑, 地都無濕, 雨衣著住焗, 即除.


雖然就住婆婆, 但又唔係用左好多時間, 用左 2 小時 20分鐘, OK啦.

今日會出返西貢市中心.





慶祝聖誕, 又慶祝婆婆換新藥, 以後唔駛怕食錯相沖食物.

今日, 當然揀食好西.


其他餐廳, 我唔可以坐櫈, 連坐媽咪大腿都唔得, 要我在地下, 呢間起碼可以.

仲有三日.


你地諗定去邊玩未呀 😉

沒有留言:

張貼留言