2016年12月17日

161217鹿頸谷埔行

今日好唔同, 點解 ?


就係有私家車坐.

大姨媽早前買入部車車, 今日有空檔, 載我地一齊去玩, 我地都係第一次坐咋.

有車方便同婆婆去遠些, 唔駛我地花太多時間在交通上.

其實都打算問婆婆, 肯唔肯來鹿頸, 主力行平路, 咁大姨媽又可以駕車一齊玩, 更好.

今日天氣好, 又乾燥, 起初怕凍, 好彩溫度適中.
對一次來, 原來係 2013年 1 月, 周圍都唔同晒.

陽光照來好舒服.

對婆婆來講, 最辛苦一段上石級, 叫左佢慢慢行.

我先上來等.

齊人.

其實呢度我海拔90米左右.

沿海行, 婆婆應付到.

早幾日, 電視報導谷埔有蘆葦海, 都驚似大棠咁變成旺角.



剛才上落小山坡, 婆婆都無被打敗.

婆婆, 加油.

早前鳳坑村封村, 我地都係唔想騷擾人家私家地方, 急急行過.

來到谷埔, 一大片蘆葦海在眼前.





婆婆幫我地影, 都收貨啦.

好靚.

我太矮, 難同蘆葦海合照.


婆婆就可以.



牛牛呀.

大大細細, 仲有牛BB.




想行入少少去二肚三肚, 婆婆驚入左去, 另一條路會轉左去其他地方, 無豆腐花食.

咁出返來, 去宋伯豆腐花安撫下婆婆先.

飽肚, 時間早, 難得入來, 再入去村行下.



 入二肚村, 沿路周圍自然環境好靚, 好多古樹.


又有好幾個小水霸.


印記舊日一帶村民的生活.

我地入到可能係四肚, 附近已圍起, 唔可以再入.

於是沿路折返.


我地在二肚, 鄭氏祠堂, 見到一大棵李村, 含苞待放, 盛開, 肯定好靚.

差不多時間, 回程了.

迎面好多人入來.

再路過鳳坑村, 下次幾時見呢 ?

又慢慢等婆婆行上來.

下午回程, 天上有雲, 唔太熱, 而且, 今日, 大姨媽又會送我地返屋企, 今日太舒服了.

沒有留言:

張貼留言