2016年12月3日

161203三母子長征大帽山落菠蘿霸

因為婆婆暫休, 入秋後, 我地都未試過長征. 媽咪心痕又腳痕.


所以, 今日叫婆婆自己去公園運動, 我地三母子就長征上大帽山.


多霧水, 我一起步就濕晒手腳.


知道今日會較多雲.

有雲, 無咁曬.

波波在雲霧中出沒.




今早濕度高.

露水仍未散.






溫度適中, 又有風.

仲有芒草.





下星期, 天會較晴, 少雲, 但又會曬傻, 今日最好.

又到另一塊芒草位.








好靘.

到可以到的最高位.

準備去四方山.





唔係一定要去大東山.

大帽山同西貢一帶都多芒草.



到四方山, 可以行泥路喇.

但有牛牛在前方, 細媽抱我過.

可以自己行返,  Yeah.


一帶美景, 媽咪好鍾意.

但細媽怕媽咪只望唔願行.

無婆婆, 細媽就催媽咪快行.



漫漫長路.

驚天黑未落山喎.

我地未夠 8 點起步, 無婆婆同行, 相信唔會要太多時間行畢全程.

滿山芒草.

睇多陣啦.

上次來係 3 年前, 下次又唔知幾時.

我地希望仍可以三母子多來幾次.

畢竟我下年二月都十二歲.

婆婆都年紀大, 陪唔到我地長征行山.

我希望.

三母子健康.



大細媽仍會在我未攰時, 抱我多走一年得一年.

始終, 我係山野小孩.

在山野會特別開心.

下山段.

到呢個位, 大石級, 大細媽唔想我跳落, 好傷腰骨, 所以, 轉流抱我行呢小段.

到鉛礦坳了.



為左方便返屋企, 我地決定行去城門水塘菠蘿霸.



白千層樹下, 我仲似有力氣.

今日行左都成 13 公里多, 好耐未試過行咁耐, 唔知聽日, 大細媽雙腳, 會唔會疼痛發軟呢😳

沒有留言:

張貼留言