2016年11月26日

161126雨霧中在山頂

一早起來, 有成 20 度, 見天上雲層都有點高, 諗住唔似咁快來雨, 一於照舊上太平山山頂.
點知到中環等小巴時, 就落起大雨, 反正都差一程車, 照上山頂.


來到, 無雨了, 但全地濕透, 仲有冷風吹來, 溫度驟降了.


媽咪有帶褸俾我, 但著左, 行行下都會濕埋.

咁暫時我仲頂得到嘅.

唔張口, 保持體溫, 就連細媽都叫凍.

又雨後, 又大霧.

好彩婆婆都著夠衫.

為左就婆婆, 唔去行落去松林廢堡, 怕婆婆上斜返原路辛苦.


雖然好耐無來, 橡樹仍屹立在盧吉道, 無受損.

行到棧道.

望落山下, 一片白霧.


婆婆話同閉眼行都一樣, 無野睇.

今日有幾個行山籌款活動, 又見有某秋季旅行團體.

人流太多, 所以我地要早出發.

到山頂廣場, 好嘈呀.

人潮剛散開.

都係趕緊落山.

呢度繞山頂一圈, 會平路, 唔難行, 好適合婆婆, 係來回路程長.

回到海傍, 原來摩天輪已經有兩年.

我一次都未來過.

婆婆掛住望摩天輪, 仲話會郁喎.

咁我地都係望下算, 又高, 坐上去都唔知有乜野, 悶傻, 媽咪畏高唔會坐, 一於全家合照當坐左😁

沒有留言:

張貼留言