2016年11月6日

161106四口組開心落大潭

一連三星期, 我地都係來陽明山莊郊遊公園入口起步.


今日有D唔同, 就係有婆婆, 四口組又出動.

本來想同婆婆行下短些, 又平坦易行的城門水塘, 但早前在城門水塘, 馬騮緊緊盯住媽咪抱緊的我, 媽咪有陰影.

呢度遠些, 但安全.

又唔難, 可以俾婆婆慢慢練返氣力同腳力先.

我都唔介意.

有得全家玩, 我好滿足.

今日無昨日咁熱, 行山人亦少.

雖然有長跑比賽.

但我地竟唔覺有人跑來.

水霸無水流下了.

比之前, 真係少人喎.

都好, 唔怕在人腳中亂步.

唔知, 婆婆幾時先可以回復好體力.

我地唔攀高山, 但想同婆婆踏足其他郊野, 吸收新鮮空氣.

秋高氣爽.

應該有幾個月, 溫度適合我地行.

當影合照時.

有位外藉姨姨, 主動話幫我地影全家福, 真係好開心呀.

輕鬆咁行左兩個半鐘, 但返屋企, 又要坐好耐車程先返到家, 真有利又有敝.

沒有留言:

張貼留言