2016年11月13日

161113晨運樂

昨日行左半日, 都有些攰攰, 又想婆婆瞓多陣, 無坐頭車, 見有另一車來, 今日由亞公角起步啦.


天陰, 唔熱.

行得舒服.

我周圍八卦, 行得慢, 叫婆婆自己慢慢向前行.

到碧濤花園外, 又會俾大細媽監控.

佢地話我成日想偷步入單車徑, 人釘狗咁睇實我.

我知佢地怕我誤入單車徑, 影響單車駕駛人.

咁行呢度最好.

行人徑同單車徑有花槽分隔.

我同婆婆都安全.


成兩星期無見得得B, 仲係咁調皮.


MVI_1242


今日又見到烏冬, 兩隻白白豬.

令我變左小人國.

玩左好耐, 時間差不多, 各自歸家.

我打咭埋.

當然係快快去搵位食早餐啦, 咁快又兩日假活動完, 等我休息返夠, 下周又出動.

沒有留言:

張貼留言