2016年11月12日

161112深井山徑一圈

秋天行山好季節, 但婆婆身體狀況, 還是自己行下公園.


咁我三母子, 輕遊深井一圈, 中午咪可以約婆婆在屋企附近食午飯囉.

好耐無來了.

好觀景亭重修.

有蓋遮頭.

櫈都改為水泥, 好坐好多.

今日早上, 雲較多.

媽咪話不如行山路.

對我腳底舒服多.

唔怕有單車同汽車來回.







到十字路口, 今日得我地三個, 決定轉上山去青龍頭.

呢邊石級多, 晴天時, 無乜樹蔭, 我地同婆婆都行過一次.

婆婆話太多石級, 唔太鍾意.

但我地三個就無問題啦.

戴太陽帽.

擔遮.

唔在烈日下.

真係唔錯.

景色唔差.


仲沿路有茶花.

同有大地在我腳下感覺.



有氣勢.



有上有落.

慢慢行.


陽光出來了.

到深井儲水池喇.

芒草處處, 呢度都有.


到霸位, 幾好陽光.

今日暖返, 仲有些熱, 但我地都差不多完行程.

下山途中, 有大蜢在路傍, 差不多有 4 吋.

到深井村, 快快打電話俾婆婆, 我地返去匯合喇.

沒有留言:

張貼留言