2016年11月20日

161120開心步在大潭

昨晚已有打算, 如果今早無雨, 又來陽明山莊落大潭道.


因為婆婆應付到.


近掛見好多呢些蝴蝶.

今日見好多剛似破蛹而出, 等翅膀乾.

但細媽好驚囉.

仲有, 遍山大頭茶, 花掉在地上, 但樹仍掛左好多.

婆婆唔適宜攀高, 由我負責.


精神飽滿, 希望婆婆快回復好體力.


我地唔期待攀高峰.

每星期都可以一齊.

去邊都得.

有婆婆傍身邊.

好開心.

仲可以做攝石狗.

好啦, 俾婆婆影返張獨照啦.

行下郊野, 睇下水塘魚魚.

望下有無水流.

影下葛量洪茶花.

衝下斜路.


幾開心.

開心其實好簡單.

圍下燒烤爐.

幻想燒野食.

四周水塘美景.

吹下秋來爽風.

望下婆婆.

賞賞花花.





全家開心, 但媽咪, 你記得拎返腳架隨身.

今日又遇到好多朋友, 呢隻高大朋友, 不停煩我, 激死我.


MVI_1314



見到主霸, 好快完成今日行程.

呢度好好行, 係回程交通煩又長, 有排坐, 好彩我識在袋補眠咋.

沒有留言:

張貼留言