2016年6月19日

160619酷熱天氣下的晨運

昨日行完晨運, 市區就又雨又雷聲, 今早, 已經回復平靜, 我地又頭車入來.


等車時, 涼涼清風, 現在 6 點半, 溫度都係攝氏 26度多點.

夏日早上, 太陽早起, 已在 05:40升上來, 幾好陽光.

好彩全段路, 好多位都有大廈擋住陽光, 我又有準備咋.

六至七月, 多數會係有副熱帶高壓脊, 會帶來普遍晴朗及酷熱的天氣.

近年越來越熱, 我地都唔敢似以前咁, 六月都行山.

雖然熱, 綠葉都在清晨前積聚露水, 圍住塊葉邊, 幾得意.


現在 7點半咋, 大家感受下陽光.

都係入樹叢好.

但又唔可以直通.

又要落行人路.


陽光伴我.

但我又怕太熱.

所以都係揀, 行兩個鐘晨運就夠.

然後去氯堂搵個風機位.

享受美味雞乾, 我就心滿意足.

媽咪見近掛想想只行城門河, 想下星期改去另一處, 如果太熱, 都唔可以改地方啦.

沒有留言:

張貼留言