2016年6月9日

160609晴雨慶端陽

今日係端午節, 一如過往, 我地又來沙田晨運再順便睇龍舟賽.


天公對我不薄, 無晨早落大雨.


仲好好陽光.

一直, 媽咪都見呢種樹長好靚的黃花, 上星期發現, 呢棵樹結出來的果實好似上次媽咪去台灣, 有導賞員送左一支長棒形種子, 原來就係呢種樹, 叫豬腸豆, 蘇木科.

今年龍舟節, 有些唔同.

你地估下.

慢慢行先.

等陣回頭, 就有比賽.

我發現有了.

係乜.

咪係, 大姨媽, 佢又入來匯合我地.

大姨媽 : on your mark, set, go.

走呀.

都幾開心o架.


陽光照來, 有降溫衣.

唔辛苦.

但預告有雷雨喎.

暫時唔似.

仲以為上高台, 可以望到龍舟賽, 我傻左.

聽到鼓聲, 比賽開始了.

行快D.

搵個樹蔭位.

哨聲起, 開始.

我年年都要八卦睇.

應下節.

又另一場.



睇完幾場, 再向前行, 人流多了.

到短程起步點, 再睇多陣.


細媽話夠了.

再晏點, 人會越來越多, 我自己唔可以行, 會俾人踩傻.

而且, 都將接近飯市, 明天又要返工呀.

諗住行去打咭位, 見天上有黑雲, 竟灑下雨.

有雨, 又涼返些.

雨唔係落好耐, 灑左兩至三分鐘就停了.

時間剛好, 快快又去飯堂.

又坐到風機位.

舒服晒.

今早 5點幾就起身, 食完飯都12 點多, 成 7 個鏗, 好攰呀.

古語有話, 未食五月糉, 寒衣不敢送, 早幾日, 細媽已經包左糉仔, 俾我同嘆嘆兩兄妹.

等我食隻五月糉, 叫媽咪盡快處理冬天衫先.

沒有留言:

張貼留言