2016年6月18日

160618雨前晨操

今日又 5 點起身, 準備梳洗去晨連, 氣溫都成 29 度.


我地未到 6 點半就起步, 太陽已出, 遠遠有厚雲, 頭頂見藍天.


咁高溫, 晏少少, 可能超過 30 度.

都係行兩個鐘都夠.

到城河, 見大圍一帶天空都有厚雲.

唔通又天有不測之風雲 ?

唔理了, 我同婆婆, 上星期都行少左兩日.

兩婆孫都要補返.

如果唔係, 細媽又話我越來越重.

蟬聲, 我聽慣了.

MVI_0796

艷陽天, 影張相無妨.

唔好在陽光底下, 雖然有 Cooling Coat擋一下, 唔等於要在陽光底直曬.


新朋友仔, 又俾細媽話我大隻仔.

今日太好天, 所以我地唔過對岸.

惟有只在大涌橋呢邊行.

跟住行埋咭回程.


回程最開心.

行快步, 去霸位.

今日又有風機位. 吹住風開餐, 零舍正.

今日行左兩小時廿分鐘, 夠了.
坐車返屋企途中, 開始落大雨, 仲有雷暴.
我在家想行下, 突然一聲巨雷響, 嚇死我, 好彩媽咪剛在我身旁, 立刻抱住我咋.

沒有留言:

張貼留言