2015年12月25日

151225三婆孫聖誕遊深井

又到聖誕, 又到聖誕, 低媽咪請左假, 佢自己唔同我地行, 由細媽帶我同婆婆, 三婆孫揀最簡單路,  深井一圈.


婆婆又擔天望地, 小心睇路.

長命石級, 行完身體好.


儲水池的楓香好紅.


但季候風好勁, 吹到傻, 走喇.


起步時, 天氣尚好.


陣陣風, 又唔太凍.



醒下神先.

途中, 下起微微雨.

又如入仙境.

雨點大, 我上車, 細媽怕我濕身凍.

停雨喇.

我又可以繼續我自由行旅程.

行行行, 到了涼亭, 風又起.

半天行程, 我地轉落清快塘村.

上星期都未掉落咁多楓香葉.

今日係踏著紅路.

特別有聖誕氣氛.

落深井村一段路已修緝好.

婆婆望落唔似好攰喎.

可能佢知有聖誕大餐食, 細媽話獎勵佢, 因婆婆在有雨下, 仍堅持行足全程, 無要求中途腰斬.

你地睇, 婆婆有幾大餐食幾滿足.

沒有留言:

張貼留言