2015年12月19日

151219大棠賞紅回深井

連續幾日都氣溫下降, 預計大棠楓香變紅時, 所以, 我地跟往幾年一樣, 早早上來大棠燒烤場.
點知未站到 8點半, 大棠路已經有交通警擺站設路障, 好彩我地坐的士, 時間又早, 先可以上到閘口位.


未到紅葉點, 已經有好多人回頭, 佢地應該坐私家車來.

其實呢段時候, 都係山茶花盛開時.

開始見有紅楓香, 遊人亦漸多.

紅葉共賞, 不要破壞所有植物.

以前, 呢個小斜坡係無圍欄, 但斜坡後係大斜坡, 漁護署應怕遊人誤墜山下有危險, 加了圍欄.

每個位都有遊人影相, 想純景獨照較難.

好彩都有一張.

遠處有人影, 想返幾年前無太多人識來, 相差遠.




旺角區.







差不多時間, 要逃離現場.



往吉慶橋方向, 也是片片紅.





除了楓香, 也有芒草.

大部份遊人只會在旺角逗留同影相, 接住多算原路折返. 餘下行山人士, 就繼續行山之旅.

今日係一字頭溫度, 又無雨, 最適合行山.

但媽咪怕我凍親, 唔安排今日幫我沖涼, 行石屎路比較好.

問埋婆婆, 佢都想行石屎路, 於是沿麥理浩徑去田夫仔, 再接一小段元荃古道去清快塘.

婆婆埋怨上斜, 行山仲有上落斜同石級, 好正常喎, 婆婆偷懶呀.

上斜路, 全家行到熱晒, 唔駛著褸, 亦唔怕張口失溫.

入小徑, 唔怕有越野單車.


太陽出, 又乾燥, 我地要沿途補充水份.


因為睇紅葉, 來到呢度, 都快下午一點鐘.

往喜香農莊, 莊主自資種了一列楓香.

睇住一年比一年高大, 遲幾年會更壯美.

到時, 唔知我同婆婆有無力氣行上來呢 ?


藍天了.


農莊睡蓮又起了迎花苞, 未盛開, 或者, 我地遲點再來欣賞.




個天很特別.

一邊藍, 但厚雲將天空分界, 另一邊又灰又暗.


MVI_7690

接近深井村, 已係兩點,婆婆叫攰, 食埋午餐回家喇.

沒有留言:

張貼留言