2015年12月13日

151213城門水塘半遊

五點叫醒細媽, 跟住過去同媽咪瞓, 細媽成 7 點幾叫我地起身, 今早雖然唔凍, 我懶床, 唔想郁.
唔行, 又要等到星期六, 都係起來, 出發去城門水塘半遊.


準備起步, 附近浪浪因有其他狗仔來晨運, 一直吠不停, 搞到我心唔定.

今日仍是天陰厚雲, 但都算乾爽.

緩跑徑比蝴蝶園果段少馬届出現, 而且又係泥徑, 好行多.

婆婆休息一晚, 又精力充沛.

我就心笑皮唔笑.

細媽話我扮金秀賢的天然呆.

又係一號表情.

其實我眼晴亮晶晶, 無杏眼, 好精神o架.

始終天陰, 還是合口好.


婆婆, 又石級, 驚唔驚 ?

小休中.

中午諗定左去邊荃灣搵食, 所以, 我地都係輕遊, 轉返上畔塘徑回頭.

有些陽光, 暖左D, 唔孤寒, 俾返少少笑容給媽咪.

點呀, 你地食唔夠早餐份量, 有無力行呢 ?

我就帶夠雞乾, 唔怕.

Hea Hea 兩個鐘多些就行完.

我行埋大霸咋.

因為今日超多行山人, 又有團體活動, 又多人駕車駛入燒烤區停泊, 接住一段, 我都係坐返私家車落去會安全些.

沒有留言:

張貼留言