2015年11月29日

151129長征後的輕盈早步

昨日長征, 細媽同意今日唔摸黑出動, 俾我地瞓夠先出動.
但我仲未定神喎.


秋冬日間陽光比夏季柔和, 10點多先起步, 都不成問題.

或者昨日回程時, 在袋內睡足了, 今早起來, 我唔覺手腳有酸軟, 但佢地就有些微啦.

細媽話今日唔粗勞, 行下舒展肌肉, 就去食午飯.

你地都唔好 hea 呀.

我行得幾輕快自在.

因為昨日, 細媽及媽咪都間中抱我上落大石級, 佢地怕我太細隻, 而且年紀快接近 11 歲, 唔想我過份跳上跳落.

有時, 都覺自己身在福中, 比好多只困在家及其主人只顧自己玩樂的毛孩幸福.



今日短程點, 到沙燕橋就行完早步.

真係全家覺肚餓.

好耐無行到午飯時段, 當然, 我點都係食雞乾啦.

沒有留言:

張貼留言