2015年11月28日

151128大東山落南山

三月下旬上鳳凰山, 婆婆上山途中遙望對面山嶺, 佢話想再上一次大東山. 一於今日達成佢心願, 在婆婆77歲前, 我11歲前, 三度上大東山.


為怕路程攀上攀落要花長時間, 我地今早再比以前再早點. 落車, 整妝, 08:13am 出發.

行過兩次, 有晒心理準備.

好多石級, 慢慢爬上.

婆婆手持行山杖借力.

對面鳳凰山, 山頂有雲霧蓋住.

相信仍有好多濕氣.

但我地呢邊就好乾燥.

陽光照來, 四周真係很美.

婆婆, 有心有力, 加油.

我都會盡力.

攰就坐低休息.

途中, 遇到好多行山人士, 佢地都話係來享受美麗大自然, 唔係比賽, 唔駛急跑.

陽光照來, 感覺有點熱, 但又間中勁風, 都唔錯.


上山途中, 回頭望, 全家一路 : 嘩, 嘩, 嘩.




仍需努力.


奇幻雲彩與藍天分界.


09:51am 過L016



搵個樹蔭.

坐低等婆婆.

接近爛頭營平原, 一大片芒芒世界, 隨風飄.




山下貝澳.

到L014, 當然再攻上大東山, 否則有點兒浪費今日行程.

遠方二東山爛頭營, 我地一陣來.


11:13am, 我同細媽先抵山頂等待婆婆.

大東山海拔 869 米, 打咭勝地.

媽咪都要打下咭.

另一邊係東涌, 赤蠟角機場同人工島.

有點大地在我腳下.


今日上大東山, 似去左旺角咁熱鬧, 好難等到空檔, 再來單獨照.

爛頭營平原, 我來了.


人潮湧湧, 行人絡繹不絕.




因為都上過二東山, 而且怕太遲落山, 我地在L013影張相就走了.


12:20pm


上次由黃龍坑落, 大石級嚇怕了, 唔會再行了.

我地一早預落南山.



13:10pm, 來到雙東坳, 在逆光陽光下, 遍山金光閃閃芒芒世界.


芒海.




蓮花山 766M, 有路落梅窩, 大姨媽話唔適合我地, 細媽話, 肯定要扎營先通宵.




芒海, 再會.

下山了.

細媽怕我攰, 叫我上細媽號休息一陣, 我好樂意呀.

休息下, 又自行下.


婆婆要自強加油.

一大段下坡石級, 我攰了, 好彩有舒適私家車代步左好多路.

抵嶼南道, 剛好 3:30pm.

怕人多, 本來打算落梅窩, 點知仲未定神, 有間空車來, 仲唔立刻跳上車咩 ^^

沒有留言:

張貼留言