2015年11月22日

151122四缺一晨運

晨早起來, 點解得細媽幫我梳妝, 問下細媽, 原來媽咪今日為信念, 自願幫手當義工.


咁我乖乖, 同細媽及婆婆行晨運.

有心掛掛, 但唔緊要啦, 又唔係成日都三人行.

少左媽咪對眼, 今日要跟實細媽.

少左一個人.

但雞乾係唔會缺.

陽光現, 戴返帽先.

又過翠榕橋.

到划艇會打咭小休.

本常, 大細媽輪流去廁所, 留返一人睇住我, 怕我跟埋入去.

今日, 細媽吩咐我, 我乖乖坐著.

由婆婆陪, 我無獨自走開搵細媽.

也伴著婆婆走.

婆婆與我, 感覺美好.

打咭完.

又係去早餐了.

揀乜好.

無任何選擇, 又你獨孤一味.

唔緊要, 我照食.

返到屋企, 仲未有媽咪影蹤.

媽咪, 你辛苦嗎 ?

沒有留言:

張貼留言