2015年11月21日

151121陽明山莊至康柏郊遊徑

今日原本約大姨媽想長征, 但媽咪有重要事辦, 都係要留力.
又話有一兩陣雨, 最後, 改了去港島行東區自然步道.


嘩, 溫度舒適, 仲要好乾爽.

有齊四個大人陪, 開心屎.

好大風呀.


唔過呢度.

按行開路線行.

上星期, 大欖水塘滿滿, 大潭水塘就好耐無滿溢.

BBQ靚場, 如果有埋廁所就正.

轉上柏架山道, 等埋我同媽咪.



今日因由柏架山道上來, 無行到大霸底.

塘邊景色真好, 今日又厚雲, 無曬到我傻.

商量好耐, 想行下野豬徑, 但大姨媽話係碎石斜路上大風坳, 都係唔行了.


冷氣走廊, 開始失去大姨媽影蹤.

行捷徑都唔見佢.

最後都係到大風坳先見呀, 佢行得太快了.


大休, 今日有三文治魚醬三文治, 成座山咁高, 你地都食唔晒啦, 我會幫手的.

休息夠, 下山了.




媽咪怕今日行程短左D, 提議行埋康柏郊遊徑.

全泥徑, 有樹蔭.


常常聽到水源聲.


嘩,俾我偷雞玩到水.

但四腳濕晒.

俾細媽話我變左四支牙插住一碌大蕃薯.

黃婆射尿, 大家見過未 XDXD


秋季行山, 特別正.

媽咪已經有下星期六行程, 期待中.

恐龍頭, 也有人話似董伯伯側面.

大姨媽話有條路上返去大風坳, 但又上返去, 似乎傻左D.

落山, 婆婆, 努力.



見到衛奕信徑路標, 即快行完.

離開郊野公園範圍, 行程快將完媧, 準備出返市區, 又要搵地方醫肚喎.

沒有留言:

張貼留言