2015年7月19日

150719開心晨運

昨日係細媽返工, 下午, 佢地又欺騙我話返工或去買菜, 獨留我一個在家. 原來佢地約左大表姐食午餐, 又去左探肥舅父一家.


今日點都會同我出去, 否則我一定嬲屎佢地.

今早好清涼, 而且昨晚瞓夠, 今日夠晒精神.

開心到脷仔未收埋過.

唔係熱而伸脷, 我係開心到尾仔都豎起, 無呃人呀.

我聽到細媽話好肚餓.

今日會唔會早D食早餐呢 ?

諗起食早餐, 我又開心屎.

但媽咪食完藥, 未夠時間食得野, 我地都要就下佢.

咁我上花叢玩下, 拖長時間啦.

又或者坐下, 吹下風.

但肯定唔會過對面, 因對岸有陽光直射到.

打咭了.

回程喇.

行快快, 去霸位.

今日兩個吹機位都有人坐左, 我惟有坐吊扇底啦. 督督, 唔該, 我想點餐呀.

沒有留言:

張貼留言