2015年7月12日

150712 Early Morning Walk

今日又係來城河畔 Early Morning Walk.


我唔係熱, 係開心笑到合不攏嘴.

影埋開步打咭相就起步.

今早陽光俾雲擋住, 無咁曬呀.


婆婆又繼續遊雲.

陽光又出來, 快D行呀, 婆婆.

出到河邊, 無咁曬, 好好多.

我行左幾星期, 好多沙田街坊認得我, 後邊一位婆婆見到我, 佢起初都以為我著衫熱屎, 知道我件係 Cooling coat後, 都放心. 今日仲摸我背仔, 話好涼呀.

朋友仔, 又見啦, 唔好走咁快.

唔駛怕羞, 傾兩句啦.

要繼續行, 我地下星期再傾過.

幾次都無見桃桃, 唔通佢地更早出動 ?

細媽, 婆婆, 等埋我.

Hi, 又見喇.

行下, 打下招呼, 又到打咭位.

回程, 可以去我至愛地方.


就快到.

媽咪婆婆食早餐, 我就食美味雞乾, 真係興奮, 相信你地會明白我, 點解咁愛來呢度.

沒有留言:

張貼留言