2015年7月1日

150701七一晨早大遊行

每年七一, 我地例必出去, 本來細媽想同我去白腊跑沙灘. 但媽咪諗起, 山長水遠, 我要在袋內來回程小巴, 真係焗傻, 仲要轉的士呢. 而且在唔多樹蔭的小徑, 又落又上來回沙灘, 都係預算留得一個鐘, 加上酷熱警告, 計落唔太合適. 都係去返城門河畔晨運好.


今早, 厚厚的一大舊雲, 令我輕鬆踏每步.

唔大游游, 都可以大遊行. 濕同乾都係所謂.

仲未見到桃桃妹妹.

唔通佢去左第度玩.

咁, 惟有下次又相遇.

高樓擋了陽光, 今日仲好好風.

比星期日好好多.

婆婆又一路行, 一路做甩手操.

我四隻手腳用晒來行, 可能效果仲好.

如果去游水, 可能現在仲未行到落沙灘.

而我呢刻, 已經幻想緊, 快會享用美味雞乾.

炎夏咁熱, 相信, 媽咪估到我鍾意行城門河多些.

因為佢都有同樣念頭.

行完晨運.

快快步.

霸返個好風位, 食返個早餐. 回家又可以Zzzz

沒有留言:

張貼留言