2015年7月5日

150705另類攝影@獅子會

媽咪昨日晨早出發去左北海道玩, 留返我地一家三口, 細媽昨日返工, 收工幫我去姐姐度入貨.
所以, 今日先去玩, 得細媽一拖二.


終於到獅子會.

無媽咪, 無相機, 細媽帶埋手機, 開始佢獨有的細媽風格相.

一望, 就知係細媽影.

我都配合望下鏡頭先.







擺左咁耐pose, 我都係自由行時間.


細媽 : 其實洛b都無望鏡頭, 係我追住佢咋.



好啦, 等我休息下.


然後又轉景點.




婆婆又做晨操.





佢亂咁耍, 大家唔好學.

今夜食乜餸, 睇下咪知囉.

媽咪唔知玩得開唔開心.



我有掛住佢.

但知佢過幾日後會返來.

差不多時間, 早些返家.

因為今早由細媽幫我洗白白.

佢仲有好多家務處理.

我同婆婆就負責嘆世界.

出浴都影, 唔係卦.

變回靚仔, 又係等食時候.

沒有留言:

張貼留言