2013年7月6日

130706黃昏遊在河畔

上星期六係細媽長週, 佢返來都無同我出街, 佢話有內疚, 所以就算今日又係長週, 又話會有驟雨, 佢都同媽咪講, 點都要出去行.



我地到小瀝源村, 遠處望見雨雲由大帽山果邊吹來, 我地又係要避雨先


等場大驟雨停都等左差不多半個鐘


落雨後仲舒服, 唔怕熱


媽咪話, 明天都應該又去玩水, 今晚返屋企沖下手腳就得, 反正我都係同細媽瞓, 奸人


又係雨後陽光, 周圍都仲濕, 有排先曬乾.....


我都要曬返乾先, 乾左咪唔駛洗手腳o羅


太陽仲有一段時間先落山, 幸好有厚雲提早擋下


但有時陽光又在雲隙走出來, 快 5 點半, 熱力減弱了




癲雀已經失蹤一段日子, 相信今日都無事卦


唔提仲好, 一提出事
細媽抬頭咋見隻灰色雀, 佢以為係斑鳩, 媽咪一望即知係癲雀, 電光火石間, 佢就衝來想攻擊我, 大細媽即大叫同用遮幫我擋
仲一連攻擊我三次呀, 真係癲雀呀
佢可能怕左大細媽尖叫聲, 嚇窒左, 停止攻擊同等在燈柱上....


唉, 我地都唔識佢, 無仇無怨, 想極都唔明, 真係一個...........迷


太陽沒入雲中, 快 6 點了....


我地諗住行多陣就走....




差不多時間, 去沙角邨食埋飯返歸, 事關明天又要早起


飯後, 正好見落日晚霞, 可惜美麗時刻好短暫, 所以大家都要珍惜一切, 珍惜身邊人

1 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2013年8月5日 上午11:39:00

    為有行對面個段啦, 真係癲架隻雀
    [版主回覆08/05/2013 16:05:34]近來又失蹤了

    回覆刪除