2012年11月17日

121117塔門加高流灣海鮮美食團Encore

又一大清早起身, 明明話今日有冷風到, 仲搭船吹風



原來一早約左朋友仔去玩呀.....



今早5-6點仲係落雨, 但坐船時見返藍天.....



坐左個多鐘船, 我地就來到塔門....


今日有毛毛, Elmo 同 Dr. B 一齊玩, 好耐未試過喇....



塔門呢度好多舊式瓦片頂村屋, 唔知仲可以保留幾耐呢....


有些已經破落, 原來曾經有成二千人在此小島居住...



紅樹林...



Dr. B, 快D行去草地玩啦...


喂, Dr, 你唔識路, 就唔好亂走, 另一邊Ga....



Elmo : 好大片草地, 又可以喪奔...


以為清晨場雨, 會搞到塔門好濕, 點知算好乾爽...




Elmo跑到變左大頭仔....







毛毛, 你腳仔未好得晒, 唔好跑太多喎.....


毛毛 : 洛哥哥, 你唔好傻啦, 我點會蝕底...



我就點跑都得....






突然上次出現的村狗又來.....


喂, 你唔好蝦佢地....



我地四個狗強馬壯, 但你想一齊玩, 我地都歡迎ge....


照下合照先....



一照就散晒....



















Elmo今日曳曳, 成日唔聽麻婆話, 又唔笑...., 唔通昨日打爸b, 仲內疚中.....

















Elmo : 我地轉地頭, 朋友仔, 你又跟我地去啦....






Dr. B : 我呢個朝偉look, 殺食呢....


Dr.B : 又可以變瞼






毛毛: 我怕大浪, 唔想影喎....



毛毛: 好啦, 俾下面大姨媽, 定一定 law.



Elmo, 又係黑面唔笑....



又轉去疊石先...


終於見返笑面 Elmo....






毛毛 : 我真係唔想影呀.....


毛毛, 學我擺下 pose, 都唔係咁煩o者....


我地預左搭十二點班船, 點知掛住玩, 船到喇...跑快D呀.....



Elmo : 佢地仲未到, 船開走左啦....


點好呢.....訂左 12點半到高流灣喎, 下班船要多等一個鐘, 惟有打電話去改時間....


既然仲有一個鐘, 我地走去另一邊廣場跑下啦...



我每次見 Dr. B, 都一定一齊互相追玩...




















何解次次見到 Elmo, 都仲會出現撞我呢D場面....



玩到差不多時間, 我地坐 1點班船去高流灣, 大人就享用美味海鮮餐....


6 個女子, 食 8 個餸, 係咪好大食呢....





食飽飽, 我地預早去碼頭, 怕又錯失 3 點班船, 又要等多一個鐘....



Elmo, 又周圍亂走, 又俾麻婆鬧完打完, 無晒表情...










今日天公造美, 無落雨, 唔大風, 又唔凍, 食物美味, 好正....
下次我地約會, 又會係幾時呢.....

4 則留言:

  1. 今日真係好開心可以同大姐一家去玩呀, 呢D唔屎點行又唔辛苦既團下次再搞啦.
    [版主回覆11/25/2012 15:24:59]咁你有無好推介

    回覆刪除
  2. yeah yeah yeah~ 多謝大姐帶我地去食海鮮, 真係好好味呀 ~ 辛苦婆婆幫我睇屎elmo
    希望下次再夾到時間, 一齊行山啦
    [版主回覆11/25/2012 15:26:59]多謝 Elmo 逗婆婆笑就真
    唉, 初冬似初春, 又雨又濕, 真頭痛

    回覆刪除
  3. 今次仲同咁多朋友仔一齊玩,好開心呢
    [版主回覆11/25/2012 15:28:39]好彩洛洛少投訴咋, 佢慣周圍走, 唔停得ga
    今次多隻陀地乖狗, 又同 DR. B互追, 玩得好開心

    回覆刪除
  4. ★珍妮 & 毛毛★2012年11月19日 下午1:37:00

    巧開心呀, 又食又玩
    大姐等你個叫鴨團呀
    [版主回覆11/25/2012 15:29:13]好, 但真係要早起ga

    回覆刪除