2012年8月14日

大熱停不了

繼大熱花花世界之後, 屋企班女子, 又大熱D乜呢!! 咪就係椰子油囉!!

細媽之前睇生果日報, 見人家話椰子油好好, 日日都當普通文章睇, 睇完就算. 直到有日講到椰子油對狗地皮膚好, 佢心諗, 係咪真KA. 即刻上網研究下, 研究完後, 佢話以前明明講有益嘅橄欖油, 竟然係錯晒KA.

咁細媽就即刻行動, 去D健康食品店睇下啦, 但係人地都無入貨. 聽其他狗友講城市豬扒有得買, 但間間都唔係左近喎!! 咁點好呢.

細媽醒起. 佢有個兼職開連鎖有機食品鋪嘅同事. 就問下同事啦. 同事答話有呀, 而且我地屋企附近仲有間添, 最緊要係街坊價呀. 放工後即刻走去買喇.

即晚 , 細媽安排整麵包時, 大媽將量匙剩左嘅油俾我聞下啦! 嘩!! 不得了, 我忍唔住幫佢地洗匙呀.

媽咪話本來會係我D飯度加DD, 試下我食唔食喎. 依家唔駛喇!!


今朝佢地食包包時, 話D包有陣清香味喎!! 不過我就無得試. 正孤寒鬼來KA.


5 則留言:

  1. 近期真係個個都話椰子油,但椰子有飽和脂肪,我覺得食得太多都唔係咁好,其實食每一樣嘢都係唔可以食過量的
    [版主回覆08/20/2012 13:22:49]我地以前都以為椰子油係飽和脂肪, 原來仲有分, 當然所以食物都唔可以過量啦, 橄欖油多食都係唔好的

    回覆刪除
  2. 我都有聽過呀, 我仲叫左靚媽幫我買呀, 我會同dr一齊食,一齊用呀.
    [版主回覆08/20/2012 13:23:49]真係一滴都好鬼香, 要試

    回覆刪除
  3. 呢樽幾好喎, 有無門市地址呢~~講指教哦 !!
    [版主回覆08/19/2012 18:45:00]你上網搵 cosway 呀, 睇下你家附近有無, 會員價 $40/250ml, 正價都係多$10 左右, 仲有大樽 1L的.

    回覆刪除
  4. ★珍妮 & 毛毛★2012年8月17日 下午2:00:00

    係喎,下次整小食都可以加少少去令餅仔香d 喎
    [版主回覆08/20/2012 13:25:07]真係少少, 已經超香, 我地滴一滴在洛洛雞肉湯中, 仲以為係煲椰子雞湯

    回覆刪除
  5. 有呀, 今晚去睇下先~~唔該晒 !!!

    回覆刪除