2012年4月12日

豬仔大結算

其實我個豬仔有幾漲, 我真係唔知ka, 已經有好多年都無拆過利是喇.
嗰個懶細媽一直都係擺埋一邊唔理, 想將D錢錢擺到發霉咩

終於係復活節假期, 佢掟起心肝, 幫我打理一下豬仔業務
用左一個鐘頭嘅時間, 幫我結算好豬仔內嘅帳目, 仲調配一本紅薄仔俾我入埋收利息 

等我睇下我豬仔有幾漲先. 嘩!! 原來我有咁多錢錢KA. 發達喇!! 可以買好多零食呀.

媽咪: 洛B, D錢唔可以亂用KA. 我地唔係富貴人家. 要留翻D儲備, 以作不時之需. 你年紀開始大喇.
將來會有好多睇醫生嘅機會. 媽咪唔想因為錢嘅問題而擔誤左你嘅病情呀!!
豬仔D錢雖然唔多, 但係急起上黎, 就係救命錢黎KA喇

2 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2012年4月12日 下午1:37:00

    祝你豬仔錢一直都用唔著, 儲多d 儲多d, 到時請我地食飯
    [版主回覆04/26/2012 13:09:24]洛洛 : 唔係用來食飯飯GA, 留來我養老用, 唔好打我主意

    回覆刪除
  2. 嘩...有咁多, 開心呀^^
    [版主回覆04/26/2012 13:08:06]洛洛 :如果媽咪肯將佢d 利市俾埋我, 仲唔止呢個數

    回覆刪除