2012年4月14日

120414時陰時晴龍脊過柴灣

近排見好多朋友仔行龍脊, 諗下對上一次來, 都係101205了, 昨晚媽咪睇完雨量分佈圖, 似乎往香港島會比較安全,
於是朝早 9點半來到土地灣....



望天係陰天, 望落地下有點點濕氣, 咁就唔怕行到泥土飛揚....



好似媽咪又要試機wor....., 咁陰天, 點好呢.....


上了無耐, 太陽破雲而出, 濃霧仍未散, 紅山半島雖仲有濛濛, 但其實呢張相好 sharp, 原相影到我脷仔口水好清ga....


咁曬, 唔通揀錯地方....



噢, 又陰天返.....



沿路好多叫"小花鳶尾"的紫花....


不見年幾有多, 龍脊標誌油上新色, 特別鮮艷....


細媽話全地桂花粉喎



太陽伯伯又呢埋了....



四周又被濃霧圍繞.....






係望唔到山下ga....



短短一段路, 媽咪已經花左好多時間俾我影相.....
媽咪 : 你講漏左D喎, 你扭計唔飲水, 我地花好多時間引你飲水又唔講


係咩





如果用部 SX200, 係影唔到綠色山坡的.....







又陰又晴, 好蝦人.....












落山時, 濃霧下, 仍見層次.....



突然有大粒雨點, 唔通想落大雨.....


望山下, 仲係濃霧罩住, 剛才又似重霧水....


又出太陽, 熱屎我洛B喇....




遠方厚雲, 頭頂開了天洞見陽光.....








回望前一段的龍脊....


我唔夠高, 影出來效果無咁好, 有時都真係要婆婆出馬....



哈哈, 到左打爛埕頂山 (284米), 諗返上次去鳳凰山, 呢度真係簡單好多....










雖然沿途多紫花花, 但多數在草叢入少少, 難得有幾朵咁近路邊....


又到另一觀景台, 又陰天返, 望唔到遠....



媽咪想起可以影片, 但搞好耐都係影到相, 原來佢唔知拍片係另一個按鈕, 最終都搵到







咁擺 pose, 腳仔長....


但媽咪另一角度影, 將我變了矮腳洛....





回盽一笑, 引屎媽咪先.....





又 Hea 又影, 又等婆婆, 我地要花成兩個半鐘先回平路


平路就專心行....







原來呢度都有香港帶唇蘭....


到車路了...







又玩快拍, 媽咪仲係未掌握到....
DSC_0252













我地又係預去柴灣, 即行呠甸砟山郊遊徑, 方便有直車回家....






我似梁朝偉嗎 ?


沿香港徑, 有路直落大浪灣, 我地當然唔揀喇....


沿引水道, 有好多呢D泡泡, 唔知係乜野昆蟲蛹定青蛙呢 ?

 






又另一條路經樓楊級落石刻同大浪灣村, 一路梯級, 無咁好行....


想起第一次來時, 無呢個指示ga, 媽咪以為沿引水道去, 原來係掘頭路, 要原路折返上山先啱....


衰過一次, 以後每次來, 又重複講返呢個傻事, 真係有排講...


遠遠係石澳....


行遠少少, 有個位去觀景台, 我記得ga, 仲堅持行去呢度, 同東龍島影相先走....


落埋呢段梯級, 好快到歌連臣角道....


太陽伯伯無再偷懶, 我已經唔太想行了....


於是, 細媽抱我落來, 有私家車坐的小朋友真幸福, 笑都特別甜...


行埋龍躍徑, 就完今日行程....


到公園範圍....


我行我 dog walk 黃路離開公園.....
今日足足花左 6 個鐘先行完 9 公里, 又破紀錄...但今次係超慢紀錄呀

1 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2012年4月25日 晚上11:35:00

    嘩你地係山上好似係雲上面呀, 只睇到雲睇唔到地面的景物
    [版主回覆04/26/2012 13:28:03]剛好同你地相反, 但我地情願天陰陰, 無咁熱

    回覆刪除