2012年4月9日

120409又係沙田城河畔

仲諗住去赤徑行下石屎路, 唔會令我太粗勞, 順便試新相機, 點知清晨的雷雨, 計劃告吹....
好彩媽咪見7 點幾後, 都已經停雨, 西貢係重災區, 唔敢帶婆婆去, 怕佢滑倒...
其他地區都唔見得太好, 惟有又來沙田城門河畔 hea....




前日都上左去大水坑引水道, 咁今日仲上唔上好呢.....
媽咪呢個傻婆, 佢仲未摸熟部機, J1 有function可以取消快門聲, 佢又按左連拍, 一按唔夠一秒, 慣性當了傻瓜機, 佢翻睇, 原來影左好多相,
以前部 40D都係 6.5 fps, 都無 J1咁快, 諗影左我左諗右諗的相 lor 
DSC_0005

考慮左好耐, 我都係揀直接行出海傍...


因為無摸熟, 色調暫用"標準", 又用自動白平衡, 或者今早天係灰暗, 出來色調偏藍...


慢慢 hea了...



影出來, 其實張相好 sharp, 只係縮細左, 睇唔到效果....


遠處的八仙嶺, 如果用返部傻瓜機, 無可能出到深淺分明層次....



媽咪叫我行快點, 要試連拍追焦 wor...


係好快, 但又係無摸熟, 追焦失敗.....
DSC_0032

媽咪, 唔急, 慢慢試....



首要係先楂實部機....


我會盡量配合你ge....






天灰下, 都幾考人....






今日都多左狗地出沒....




媽咪, 細媽同婆婆走到好遠了....




明明係鮮艷勒杜鵑, 仲係偏暗無光.....






上橋喇.....


去食完午飯先要試啦....


係喎, 過埋橋, 我要上我部私家車....


到公園, 媽咪偷雞同我影左一張相....






入到室內, 又要影入室內相.....


我動都影到, 夠快快門時滯....


唔知係咪仲有D麻醉藥未過, 又想瞓添....


所以媽咪叫婆婆代當模特兒...






下午出晒太陽, 好熱....




咪慢慢行埋去大圍...




樹蔭下, 光暗反差大都OK...


準備回家就出藍天白雲, 但媽咪今日主力拎實同摸熟相機, 等下次放晴, 要好好影返d靚相 


1 則留言: