2012年4月1日

120401愚人節行東區自然步道

今日愚人節, 走來陽明山莊乜事呀
僅係 hea 下行山啦....



昨日攀高峰, 細媽想大家瞓晏D, 佢半夜叫我過媽呼度瞓, 全家瞓到成 8:30am 先起身....


又梳洗又食早餐, 來到起點都 10:50am....



今日想早點行完, 去拜下公公呀....


又見山岥好兔山映紅....




今日氣暖比昨日高了些, 但有點風都唔錯....


春天來, 四周開滿花花, 洛家最愛行山賞花....



呢種藤科植物, 花兒好細, 但嫩綠得好特別....


上次比較多水, 今日又少左好多....





下次唔知會否又水漲返, 都幾驚水荒要制水ga....


水霸無水流下, 但寧靜無聲, 我心唔會驚....



楓香.....


又見呢D籐.....


係媽咪喜愛的顏色, 事關充滿生機....



今日好多人讚我識戴太陽帽保護眼睛, 有個外國人哥哥想幫我影相, 但佢聽到媽咪叫我擺pose俾哥哥影時,
叫我做 BB, 哥哥以為係我真名, 猛叫我做 BB, 即時放上 Facebook



今日又太陽, 又風, 但風勢當然比較昨日在鳳凰山弱....






呢頭主要係紅色的山映紅, 難得路旁有....


行左幾步又另一棵, 我當然要同佢比下艷麗啦....



行行下, 突然見香港帶唇蘭, 呢度望左好耐, 只見到兩棵咋 ...


又有山映紅, 賞花唔一定去花展....



上大風坳的冷氣步道, 夏天來, 都應該唔會熱屎....




我地行山, 成日見蜥蝪ga, 佢地唔會咬人, 唔駛怕佢地.....


我對呢條路太熟, 常常留段去八卦, 次次都從後追返媽咪佢地....., 但放心, 我係唔會俾佢地買甩我ge....



嘩, 成點半鐘....



要快快趕 4 點半前去拜公公, 快行落山.....



或者因昨日, 媽咪同婆婆步伐慢左好多....



落到英皇道都 兩點八, 佢地快快食個午餐坐車走...


最後又塞下車, 睇時間, 都係趕唔到....
公公, 我地唔係想愚人節愚你ga,...
唔緊要啦,  一年 365日都可以去拜公公, 今日唔得, 咪又第日 lor
公公, 我地會又好快安排來ga....

2 則留言:

  1. Nice wor!等我又去下先
    [版主回覆04/11/2012 16:11:31]你行到圓墩去大欖, 呢度係無難度ga.

    回覆刪除
  2. 上次行.. 巳經忘記左個霸O係邊度行去, 下次再去.. 一定要去霸度影相至得
    [版主回覆04/11/2012 16:18:50]去喇, 去喇, 有 MT 號, 放車在大潭道停車場, 來回都好 ga.

    回覆刪除