2011年12月27日

111227清快塘 HEA HEA HEA



四日聖誕假期, 今日係最後一日, 預左幾日後的除夕日又長征, 所以今日都係 Hea
Hea 都開心ga, 睇我笑得咁燦爛, 似唔似盛放的山茶花呢



今日比昨日更天晴......


深井儲水塘都有幾棵楓香, 遠望都好靚......


但一來到, 想起又唔記得帶阿妹出來, 佢地成個聖誕節假都無街去


大細媽, 下次長征, 唔好又忘記阿妹佢地呀......


唔長氣了, 起步喇......


為左就媽咪, 我地都係預繞一個圈仔回清快塘咋....




都唔明, 我玩左幾日, 無攰到發少爺脾發, 細媽都覺怪...


或者我地只係長征左一日, 幾日都 Hea 行, 我休息夠卦.....


Hea 住, 一定行下路.....


















處處都顯現紅葉.....


有楓葉陪食, 細媽話有D日本 feel














跑.....跑....跑.....








當然間中都擺個靚 pose俾媽咪影張相相......


有more勞費, 更樂意












要轉落清快塘村了.....


往清快塘村小徑, 都有幾棵楓香, 好靚呀.......












唔知大棠楓香樹, 落晒葉未呢.....






今日 hea hea hea, 好悠閒又舒服.....




諗起過幾日又有一個 3 天長假, 又可以去玩, 諗起又內心笑出來


細媽 : 洛洛, 你又同上次咁坐呢度等ge ?


呢度好坐o麻, 等埋你地一齊, 我地落返深井, 早D 回家休息喇, 明天, 你地又要拼搏忙碌賺錢, 當然唔好要你地太攰啦

3 則留言:

  1. 對洛洛呢講, 真係好 hea o既一日呀 ^.^=
    [版主回覆01/07/2012 20:46:54]呢段路簡直 hea ^6^.....好適合半天行 :P

    回覆刪除
  2. Dear 洛洛, I would like to know the name of the doctor and hope to hearing from you soon as my mother have got the same problem like you . my name is Ringo Ngan. my cell phone is 90208699 . company number is : 24241611

    my email address is kashingngan@yahoo.com.hk.

    please reply me as early as possible . Best wishes for your New Year !

    Ringo.

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2012年1月23日 晚上7:24:00

    只要一家人出去玩, 去邊都開心啦^^
    [版主回覆02/03/2012 12:49:49]Sure ^^..... 我地都好enjoy 4 口組 ga ^^

    回覆刪除