2011年12月11日

111211冬日九曲山

前星期已經計劃上九曲山, 但近日咁凍, 都怕婆婆縮沙唔出動
好彩婆婆話唔怕凍, 一定要行下山喎....
大姨媽昨日又跑完長程路, 今日又 join埋我地 Hea行


我地由馬鞍山燒烤場起步, 當然頭段, 都係細媽抱我過村屋, 或者凍啦.....
D 村狗無出來搵我


今日氣溫低, 屋企早上唔夠 10度, 但太陽出來, 溫暖上升, 都OK......


但每次來此, 都好大風, 我都係唔除件褸褸, 以免著涼冷親


每到風口位, 我必定合埋嘴防走溫......




次次來到大金鐘山下, 我地都吹到流鼻水ga.....


但風景咁靚, 點都要笑下影張甜甜相


好久未見過咁好天氣, 煙霞少了, 難得.....




大姨媽話大金鐘唔太o岩婆婆行, 咁即時我地無緣 ?






天氣好, 心情更好......






九曲山.....






快到馬鞍山腰.....


大姨媽話想上去馬鞍山頂八下喎....
咁婆婆僅係留但等我地啦.....


但上了一小段, 路太滑同斜, 我同大細媽遙望大姨媽上去, 我地影張相就落返去.....




馬鞍山都係唔o岩我一家......




山腰下望下就算.....


要落山了.....






馬鞍山上, 原來係一猿人頭.....






落山另一邊, 係斜路, 好彩地面乾爽.....




婆婆一步一步行, 將難度減低了....


平路了.....


出返車路, 要小心車輛.....據聞有發展商想發展黃竹洋村, 如果係度, 一定多了車車來往了...


婆婆, 我地唔落水浪窩, 行另一邊去西貢市中心呀......




我地沿竹洋路直出去到海傍, 都係 3 點半未夠, 雖然係早, 但唔可以太晏回家,
夜左就凍, 到時就沖涼凍屎我ga

3 則留言:

  1. 尋日雖然凍,但天朗氣清,真係絕佳既行山天氣啊!
    [版主回覆12/19/2011 12:50:14]今星期聖誕週又係天氣冷, 又係行山好時機 ^^

    回覆刪除
  2. 洛洛, 香港暖好多呀, EE前排係上海凍到唔識講.
    [版主回覆12/19/2011 12:51:57]ee, 聖誕節又凍呀, 但比上海還暖, 回來香港唔太冷親 ^^

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2012年1月23日 晚上7:45:00

    又真係幾似猿人頭喎XDXDD

    回覆刪除