2011年12月24日

111224再戰八仙



快將踏入12年, 媽咪希望婆婆快踏入 73 之齡前, 我快到 7歲前, 再同婆婆挑戰高峰, 同 08 戰八仙一樣, 先苦後甜的, 來年順順利利, 健健康康

一早, 好凍呀......我要著兩件衫受褸先唔震.....
先由鶴藪水塘出發, 即是沿衛奕信徑第9 段順行, 未夠 9 點, 起步無人, 我地似乎係第一批上山



由W112 轉入衛奕信徑.....




上山先上天梯....






初段直上天梯往屏風山的路, 有石級, 我地快快上.....








婆婆, 我地上左一大段天梯, 仲有少少較難位就唔太辛苦.....


四手腳爬上來了....




今日起身, 市區都係 10度左右.......


到山脊, 竟然好凍好大風, 我地唔敢留低, 急步過山坳位......


11 點多, 太陽高升, 有點暖了.....





終於到屏風山.....高(五三一公尺), 連綿徑道依著山脊迂迴而行, 仲有要行再好耐幾耐先到八仙嶺.




過晒屏風山...向黃嶺進發.....



黃嶺頭一帶.


媽咪自己獨自跑上山脊位睇風景....我地三婆孫在衛徑行, 會安全D.....



山上一帶, 好多野生杜鵑花提早開了,....





抵達黃嶺喇, 峰最高六四一公尺, 係東北區最高的一峰, 是為黃嶺山脈之主峰, 通稱為「黃嶺頭」.






咦, 咁嘈 ge.......

有直昇機在我地頭頂盤旋.......


何事呢.......


仲降落在山坡上小徑, 我地要停低, 唔可以過....





當直昇機上升離開, 我地即馬上行過對面路....
原來有行山人仕受傷, 飛行服務隊來救援.....


直昇機再次降落......


傷者幸好只傷了左手, 還可以自行步往直昇機......


我地唔留太耐,繼續行程.....


終於到八仙嶺.....



終於上八峰.....


準備登上崎嶇高峻的八仙嶺的最高第一峰。
八仙之序,自東而西為:(何)仙姑、(韓)湘子、(藍)采和、(曹)國舅、(鐵)柺李、(張)果老、(漢)鍾離、(呂)純陽等。      


但我地你由西至東行的......



回望, 真係行左漫長路......
(呂)純陽峰高五八零公尺, 八峰最高 .




每峰又上又落.....




(漢)鍾離峰高五五零公尺




(張)果老峰高五四一公尺




(鐵)柺李峰高五一一公尺 


婆婆 : 好彩我仲未拐拐下


(曹)國舅峰高五一一公尺  




(藍)采和峰高五一一公尺




(韓)湘子峰高五一一公尺 .....何解又咁大風......




(何)仙姑峰高五一一公尺........吹到唔識笑........


3:25pm, 攻晒八仙嶺, 睇婆婆完成今次之顛, 又再現勝利笑容, 幾開心.


回望遠遠, 無任何人在山上, 似乎, 係我地最後一批落山.....
今日頭圍, 尾圍, 最早起步,  最後落山, 全由我一家包辦.......勁


落山了.....


接返八仙嶺自然教育徑.....


當然往大美督方向走.....


為紀念在一次山火中遇難的馮堯敬紀念中學老師和同學而建的「春風亭」.


開始日落了......





17:04pm .....到全程終點,但仲要行去大美督.....


我地又去大美篤的環保農莊餐廳, 因為食平安夜大餐, 僅係食西餐啦......




一人一餐......正.......

我呢.......飲完雞湯, 在細媽懷抱.....倒頭大睡了........

1 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2012年1月23日 晚上7:39:00

    你地一家好勁呀 @@
    上上落落好多樓梯啊 >_<

    回覆刪除