2011年12月18日

111218三婆孫勇探新路

今日雖然係星期日, 但媽咪同三個EE去左台灣宜蘭玩, 得細媽帶我同婆婆去行山咋.....
以細媽記得的路線, 我地一於行下麥徑 9 段, 由荃錦坳出發, 行左咁多次, 應該唔會迷路卦




但細媽突然醒起, 無帶手提電話, 又無手錶, 唔知時間, 有事又唔知點搵人求救




幸好大路多人, 唔怕會有事.....




細媽, 你唔好學媽咪掛住影相....


間中都要俾雞湯我解渴 ga


有櫈要俾我同婆婆休息.....






行行下, 咁快到分叉位, 時間應該仲早, 一於向田夫仔先.....




去邊好 ?



接上呢段路, 好似可以去清快塘.....


但我地揀去吉慶橋大欖水塘方向.......


接返去大欖水塘段, 我地只識去返大欖涌或者同上次咁行返去清快塘....


上次我地來時, 有經過呢個上山.....

細媽見有人行落來, 一於試下無地圖, 無媽咪下, 三婆孫勇探新路


有指去清快塘指示牌, 應該唔會有錯.....




條路都唔算難行.....


又有竹林......


但點解變得咁窄, 有無問題ga


行下又開揚返, 又安心返.....


又十字路位, 原來接上圓墩郊遊徑......


行行重行行.....

又接返元荃古道ge


好野.......快到近清快塘......


到村口小徑.....


到喜香士多......


即係仲有一小時路程落山......


細媽, 你地攰未呢......



我就行夠晒......


又落回深井, 當然飛快坐車回家食個早晚餐同洗白白啦.....


今晚媽咪返到家, 我地僅要同媽咪講我地三婆孫自己搵新路行, 再睇返D相, 細媽先知相機可以即時睇返時間, 搵相咪知幾點鐘lor
原來我地 9:07am 起步, 15:25pm到村口, 用左 6 個多鐘, 行左起碼超過14-15 Km, 在小徑轉來轉去, 又唔知自己行邊條路, 都識去返清快塘, 係咪好勁呢 hehe



2 則留言:

  1. 我地果日都係到,不過同你相反方向,點解會見唔到!哈哈!
    [版主回覆12/22/2011 13:23:10]洛洛 : 我地都無去石龍拱, 遇不上了.

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2012年1月23日 晚上7:42:00

    細媽好勁呀, 轉來轉去都去返清快塘^^

    回覆刪除