2011年12月26日

111226肚滿腸肥 Boxing day

朝早影瘋薯



其實係我地今早上到山頂廣場, 大細媽怕似上次咁, 行山完飽飯食唔落, 在家已經一人食兩個大蒸包, 上來未起步, 又來一個大瘋薯, 女人唔簡單


今日簡單, 都係繞山頂一圈咋.....




呢個健身設施, 終於整好......


一家健下身先




好快到夏力道個公園.....


落埋松林廢堡兜個圈子先......








明明一路行麵涼, 但一到松林廢堡, 竟然有點熱......


正離開之際, 大家都覺涼, 真怪.....


今日天上雲霧雖多.......但陽光都透入來, 好彩有帶帽咋.....


有朋友仔......


一齊玩下啦......


Doggie : I don't understand what you say?
洛洛 : 我講狗話, 你唔明咩




我地留一陣又轉返上盧吉道繼續行......


嘩.......D 氣根又比上次來長左好多....


下次唔知會唔會生到地面呢......


今....


古......的分別....


或者比較冷, 行山遊人較少.....


但接近廣場, 好嘈呀......



未到廣場, 大細媽已經商量諗下食乜好......一來茶餐廳, 竟然豎立了 "No dog allowed"
問餐廳職員, 原來早排有人投訴, 食環署近來捉得緊.....
都怪太多狗主不埋狗兒, 只顧自己食, 忽視了照顧狗地.....
入袋或坐在狗仔私家車都OK ge.

好彩侍應哥哥好人, 見我細粒粒, 坐埋入邊位.....
反正我攰, 細媽叫我入袋瞓覺豬, 佢地自在食......


三女子, 三杯雪梨茶, 三碟食物.......好滿足


太凍了, 食飽就坐小巴落山及坐船過海.....


其實過海後, 本來可以快點返屋企....又話要慳D喎....
點解佢地又走去食意大利雪糕.....呢D錢足夠搭的士返屋企啦.....要我屈蛇在袋


又到晚餐, 佢地無刻薄自己, 又粟米......


又南瓜蕃薯糖水.....呢個聖誕 BOXING DAY, 人家拆禮物, 三名女子由朝到晚狂食, 仲唔肚滿腸肥....
好彩細媽都識得分甘同味, 分左D蕃薯俾, 唔係我一定嬲爆佢地呀


2 則留言:

  1. 大姐, 又話減肥 XDDD
    [版主回覆01/07/2012 20:47:28]講易.....行難 XDXD

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2012年1月23日 晚上7:27:00

    真係食足全程喎XDXDDD
    [版主回覆02/03/2012 12:46:04]我地已經將"肥"呢個字....拋緒腦後了 XD

    回覆刪除