2011年12月3日

111203針草鉛滘大 HEA 行

何解咁大風, 又燦眼GA, 仲要起身得 12度, 好彩著左夾棉褸, 可以頂下勁風



都係快步跑熱身先...



又行城門水塘咩



原來媽咪知今日一定好天氣, 10幾度涼涼地, 行針草喎.....


一次過行晒針山同草山, 都係3年前的081126, 當年行完, 攰屎婆婆, 跟住針草都係分開行, 操練多年, 又再試下一次行, 應該好D卦



今日多個朋友仔伴行....佢係非洲土人呀


婆婆慢慢行, 唔屎急, 但又唔好停來 hea....






熱身夠, 我身同耳朵都暖返, 細媽幫我除返件褸,唔太熱屎....





針山在望.....




到針山....天朗氣清.....


532米......仲有草山, 仲高呀....




遠遠草山, 我來了.....


又到春天, 竟然野生杜鵑會開花, 植物時鐘變了......






接會石屎路, 我一馬當先, 細媽從後追我





到呢度來, 可以退出落去沙田, 都係 11點半咋, 繼續, 唔放棄.....

又有退出位去城門水塘....


我要揀向草山.....



經過一大段路, 終於來到今日最靚, 最想來的草山一帶.....






高山上.....竟然咁多牛牛.....


行行下, 我見斜坡有野郁, 於是狂吠, 點知有隻牛牛行上來, 我唔識屎, 繼續狂吠牛牛, 大細媽好驚....
因為我從來未吠過牛牛, 我僅係驚佢先吠啦.....
大細媽怕牛牛受驚衝來, 佢一腳就踩屎我....我又唔聽大細媽話停口...
佢地惟有走返轉頭,我當然屎跟啦.....最後細媽抱起我, 行過牛牛....
牛牛口咬綠草, 傻傻望實我地, 又唔o趙草.....
細媽 : 佢可能都唔知黃家洛係度咁嘈, 都唔知乜事....


呢個位, 望晒八仙嶺同馬鞍山....


馬鞍山與我無緣, 但八仙嶺....我會好快重臨....












到涼亭, 我地大休食午餐, 都唔明點解每次來都係好凍好大風, 跑到帽甩







快到草山.....


Grassy Hill (草山) - 647M



遠遠大帽山好靚, 真想試遢攀上.....


我地要慢慢落石級回車路.....






半山都有牛牛 ge....佢好靚仔呀....






落了無數石級, 我地回林道....
但要落鉛鑛坳先有廁所.....



所以我地又花了 20分鐘來回.....



我地今日又係行去大埔, 當然要行晒大埔滘林道滘鉛段.....



行過好多次, 專心行, 少影相了....




都話專心行, 仲影.....








到研習徑, 我由未夠 9 點開始, 到此刻 4 點 2, 頭尾行左 6 個半鐘, 成差不多 14 公里, 腳攰攰了....

好彩我部私家車仲夠油....我可以上車休息了.....



1 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2012年1月23日 晚上7:51:00

    你地一家越行越起勁了^^ 加油啊!

    回覆刪除