2011年9月6日

祝我生日快樂


今日係自己日, 放自己一天假
細媽早在星期日, 已為我整了一個愛心藍莓醬凍餅給我, 提早搞了個小型生日會, 超級好味



昨晚, 有人仲送給我兩份好想要, 好鍾意的生日禮物.....一把牛角梳, 一條銀手鏈

今次一定唔會俾我鬧亂花錢, 事關......
1. 之前想多買一把牛角梳, 真係好好用, 現在成差不多要一百蚊, 升價太多, 早就放棄了....
2. 都唔知幾時遺失了右手的銀鏈, 我愛簡約款, 本想買返一條送給自己, 但依家有了, 原來現在銀價同金價都一樣好高, 新手鏈價格係舊的 5倍呀
今年生日好開心, 係心底透出來, 好預兆呀
願望當然係全家及身邊人都身體健康, 呢樣係我最大心願

3 則留言:

  1. 大姐, 生日快樂 ^3< ))))))))))))))))))))))))))

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2011年9月8日 晚上10:08:00

    大姐生日快樂呀,身體健康^^

    回覆刪除
  3. 洛洛大媽祝你年年咁青春,歲嵗都Happy,今年勝舊年呀!

    回覆刪除