2011年9月18日

110918我愛老地方




秋來了, 但一早又雷暴驚告, 我地望去飛鵝山一帶都烏天黑暗, 仲諗住來到水泉澳係落雨添......
點知地面好乾爽, 仲碰到 Alan 哥哥及 Ada 姨姨添.....



呢段古道, 慢慢上山, 唔似浪茄上山路咁直及無樹蔭, 最重要有水玩呀, 如果唔係, 今夏, 我點會個個星期來晨運喎


你地見我笑住影相, 就知我幾愛呢度




行行下, 突然見孔明燈殘骸.....好彩熄左火, 否則又會引起山火.....我都唔贊成放孔明燈ga


今日有 Alan 哥哥同 Ada 姨姨導賞, 我地發現在小溪間幾條小蜥蝪BB......


另一條好隱蔽, 無 Alan 哥哥眼利, 都見唔到........



仲見分佈在香港山澗的"大綠蛙" , 無導賞員指導, 真係唔識呀......


同哥哥姨姨分手, 我地又 hea回程.......


今日唔熱, 又無太陽曬...., 我真係行得好開心......



但上來時, 無去浸身, 回程補返先.......細媽仲發現我條腰仔又纖細了, 佢話要繼續食特餐同常餐喎







落山時, 我心野要落水溪, 又發現好多蠑螈, 正名叫 : 香港瘰螈 .....

受保護ga, 唔要亂捉, 否則絕種就無得再見.........


回眸一笑呢下, 引屎大細媽咁錫我呢




呢個位係咪好面善呢
次次最後衝刺.....影相就有機會換大獎, 當然笑瞇瞇搏大獎


開心又半日.....下星期唔來呢度, 好似話寺其他地方喎, 等我有機會就八下先

2 則留言:

  1. 係呀, 下星期應該去下離島啦, 我都有咁既打算呀~
    [版主回覆09/25/2011 19:46:52]離島要睇天氣, 都係只揀星期 6, 入秋後, 我太多想頭, 但休暑後, 要先練返腳力先...

    回覆刪除
  2. me too !!! 我都唔讚成放孔明>.<"
    [版主回覆09/25/2011 19:45:33]以前都唔太抗拒, 現在一定反對ga....

    回覆刪除