2008年3月25日

080323Ling ma新居入伙BBQ

今日我同媽咪及細媽去左Ling ma新居食入伙BBQ宴ar, 我一到步, 就識搵廁所la, 叻仔卦




平日我好少在其他室內玩波波ga, 點知今日有mood玩, 仲好細媽追左好1多個圈圈添



唔止咁, 我仲有同其他小朋友交流ga


我今日無鬧QQ ar.


珮珮就早兩日入來渡假, 睇佢個樣都好滿意間渡假屋por


好耐無見毛毛la, 都幾掛住佢ar


主人家華仔好不修編幅look咁迎接我地ga. XD


我溫文儒雅嗎


佢地4個全係mami好姊妹, 但未齊人ga, 因為有幾個在廚房lor


我地係天台BBQ, 成20人加埋我地咁多小朋友走來走去, 都好寬敞GA.


食物預備左好多, 但MAMI掛住要食, 無影AR, 希望快D又下次就好LOR.


1 則留言:

  1. 洛洛你好叻仔ar..一到步就搵廁所..你見到yoyo 時幫ee 教下佢la..

    回覆刪除