2008年3月22日

080322西貢萬宜東霸行

經過昨日長程行, 今日揀條短程ge.

因為麥理浩徑第一段全係車路, 假日特別多的士來往, 又唔係特別靚景, 媽咪唔想我用繩帶著行, 於是直接坐的士入到東霸頭, 由此紀念建造水庫的殉職工人之紀念碑起步.



今日天氣好差ar.


但都可能睇晒遠處ge破邊洲同弱波堤.


我地在東霸行樓梯落去弱波堤.


好多人行去個海蝕洞, 但因為怕婆婆行去時趺倒, 我地都係遠望就算, 諗住留多d時間餘下路程.




細媽突然發現地下有個心型草, 係天然生長出來, 好特別.


六角形火山岩石柱


每塊各重 25噸的防波石.


我地行去護堤近看破邊洲.


跟住行回車路上返去東霸觀景亭, 諗住再下個目的地 - 浪茄, 點知開始落起大雨來, 仲有雷聲添, 好多行山人都無帶雨遮, 全身濕透. 我地等左好耐先停雨, 可能昨日行攰左, 我在袋中等停雨時都睡著了.

雖然有齊雨衣同遮, 但路濕漉漉, 婆婆好易滑倒, 無法子下, 只有取消行程, 好多人見停雨, 都起步走, 我地本想跟其他人一樣, 行返北潭涌, 但又怕細媽抱我行兩個鐘太辛苦, 惟有電召的士回西貢High Tea. 一路上, 突然又大雨起來, 真係好彩最後決定咋.




更多相可以在以下瀏覽.

http://www.flickr.com/photos/phyllis2210/sets/72157604200436469/

2 則留言:


  1. 咁得意既.
    你地好勁呀, 連續2日都行山.

    回覆刪除
  2. 嘩...條樓梯好長ar ,佩服

    回覆刪除