2008年3月22日

080321東澳古道行 (part 2)

離開沙螺灣村, 我地又要上落斜, 途中經過(石散)石村, 因為有狗, 細媽抱我急步經過, 反正都係舊村屋, 媽咪無影相.

又要上斜往深石村, 中途又見深石學校, 雖然每個村落都好細, 原來都有自己學校ga.



行左3份2路, 去到深屈灣, 呢度有幾間士多, 有粉麵汽水供應, 唔駛準備午餐都無問題ga.




媽咪佢地食飽飽, 又開始行程.


所有村都過哂喇, 在深屈道有路牌指示去大澳,


我唔駛成日怕有狗出現lor.


回望深屈灣幾靚ga, 可惜沿途都有樹遮住, 媽咪好難影全景.


行行下, 竟然路中有條小橋, 其實旁邊都可以行過, 可能以前呢度係條小河, d人先起條橋過lor.




開始綑海邊行, 路平坦好舒服.


今日起碼超過3百人經過我地身邊, 睇下人龍.


綑山行, 無左石屎路, 但唔好嚇怕, 只係佔全程5份1咋.


可惜又係煙霞.


嘻嘻, 今日只係路長, 但我都要在適當時候休息同飲水.


落到水平線, 媽咪見可以爬出石灘, 個view好正wor, 佢o係度謀殺左好多相ar.


見狗伸地同寶珠潭, 即係就到大澳.


到左大澳, 後面係棚屋ar.


仲有好多紅筆仔樹添ar.


go to Part 3

http://hk.myblog.yahoo.com/phyllis2210/article?mid=2015

1 則留言: