2008年3月8日

080308漫遊山頂

今日媽咪返工值班, 又撞正細媽短週, 就輪到細媽帶埋我同婆婆過香港接媽咪收工. 得半日時間, 僅唔可以去得太遠喻, 最簡單就係上山頂繞個圈o勒

瀑布仲有水流por. 媽咪話影左呢個瀑布咁多次, 終於掌握到, 唔會太曝光過度, 今次好滿意wor





今次佢發現有個石位, 我可以企上去影, 用瀑布做背景添




但我今日唔想影太多相wor


我係唔鍾意對住鏡頭笑, 媽咪, 你奈得我何咩


企石牆都要當取景, 媽咪, 你都得o勒


今日在山頂, 原來都有好多吊鐘花ga, 唔開花, 都唔知係吊鐘樹來. 媽咪今日都係想影下花花咋, 又可以消磨半日時光. 等明日重料行程, 先再影得d 喇

沒有留言:

張貼留言