2008年3月16日

080315元荃古道半行 (Part 3)

我地上左個小山丘, 可以全覽青山公路, 大欖隧道, 青馬大橋及深井.



終於行晒今日行程, 人家預4小時, 我地又係玩足1.5倍, 即係6小時. 好攰攰ar.


我地今次去新皇后餐廳.


又到媽咪婆婆晚飯時刻, 即係我做睡豬仔時間.


八下媽咪食mud先.


嘩, 有勁濃郁羅宋湯同自制牛角酥, 個酥勁重牛油味, 但又唔肥膩por.


主菜: 煎羊鞍, 一D 都唔酥, 好好味.


鮮蟹肉煙肉火腿炒意炒, 真係鮮蟹肉, 無花假GA.


煎無皮雞扒, 肉質好鮮嫩.


成檯食物, 點解無我份.


又有芝麻雪糕添AR.


飽餐一頓後, 又向發記出發, 點解媽咪仲食得落GE.


係栗子清心丸por, 佢地一人一碗, 好利害.


最後重頭戲係: 焗榴槤酥皮卷.


雖然今日行唔晒成條古道, 但媽咪佢地有餐勁食補返, 佢地好滿足ar.

3 則留言:

  1. 六小時......不過對你們一家來說,只是小case已而,哈。明天可以輕鬆一些,洛洛乘機抖多些吧。

    回覆刪除
  2. 大自然下的洛洛 真係開心到飛起喎
    洛洛你婆婆實在勁 比著我冇鬼用嘅亞媽 行 16 分鐘己經碌左落山

    回覆刪除