2008年2月28日

080228 我3歲了

霎眼間, 今日又係我3 歲生日, 雖然今日媽咪佢地唔會專誠放假陪伴我過, 但工作至上wor, 反正過兩天, 媽咪又會再同我行山慶祝ge


細媽今晚焗左個香蕉面包布丁, 買相唔錯ga



仲有兩件雞柳及南瓜添ar


聞落香味十足wor


好難忍ar, 太香喇


我一於唔埋, 反正都係入我肚仔, 我e+即刻KO佢地先


15 則留言:

  1. happy birthday!好開心喎!

    回覆刪除
  2. 生日快樂呀,d野食好好味咁喎

    回覆刪除
  3. 生日快樂啊! 洛洛很開心有得食!

    回覆刪除
  4. 祝你生日快樂 身體健康 
    你個麵包布丁好正喎.

    回覆刪除
  5. 洛洛, 生日快樂呀~
    睇見你D ..美味O既CAKE .., 連 P & P 都好想食呀
    假期 ..去邊到行山慶祝呀

    回覆刪除
  6. 生日有美食, 洛洛必好開心

    回覆刪除
  7. 乖契仔
    happy birthday

    回覆刪除
  8. thank you for coming!!
    & happy birthday呀!!

    回覆刪除
  9. 生日快樂, 身體健康

    回覆刪除
  10. 你好啊!! 我係甜品媽啊!!! 洛洛生日快樂! 身體健康啊!!!!

    回覆刪除
  11. 生日快樂 ~ 祝永遠都同家人一起甘開心

    回覆刪除
  12. Happy Birthday!!! d嘢真係全部你一個人食晒?唔怕肥呀?

    回覆刪除
  13. ★珍妮 & 毛毛★2008年3月2日 晚上10:13:00

    生日快樂, 身體健康

    回覆刪除
  14. 洛洛: 多謝各位祝福

    回覆刪除
  15. 雖然遲咗咁耐 , 但係都補充番句生日快樂呀!

    回覆刪除