2008年2月21日

080221拆利是

今年係我第3年利是, 今年都幾豐收por, 有婆婆, 大細媽, 大姨媽, 肥舅父, 悠悠同d 姨姨派俾我, 我會將餅仔及小食入肚仔, 錢錢就入豬仔錢箱, 留作買禮物送俾表姐或做善事ar





5 則留言:

  1. P & P : 好羨慕洛洛你呀... 有貢多利是 .. 好好收埋去呀

    回覆刪除
  2. L & L  :我地d伯伯、姑媽都有比利是我地,但mami話要放落個"L&L基金" wor

    回覆刪除
  3. 嘩! 好多喎! 洛洛真好了! 有咁多人派利是比你!

    回覆刪除
  4. 洛洛好似有d唔捨得利是喎

    回覆刪除
  5. 洛洛收穫都好豐富呀 ~

    回覆刪除