2008年2月7日

080207初一行大運(東涌/昂坪)

今日係大年初一, 又係行大運日子, 媽咪揀左由東涌行上昂坪大佛. 佢地以前都行過好多次, 但我來左之後, 因為唔知點帶我去東涌, 一直擱置呢個行程咋今日終於實踐行動. 先由消防局警署行去逸東村.


沼東涌道行柏油路入石門甲.



到左石門甲村喇.        


入村會見有一個公廁, 在左邊往上斜路, 有指示牌指去羅漢寺就o岩.


我今日裝束, smart 嗎


一路靠左邊路上山, 全程有石級, 又已經整好晒柏油路, 一d 都唔難.


見到十方道場, 大家可以入內參觀, 只係我唔太方便入咋.


就快到昂坪了.


終於上到昂坪大佛,  可惜又係no dog dog, 我只可以在外邊影相咋, 好彩媽咪同婆婆以前都上過好大佛, 都唔太可惜Ge.      


昂坪360雖然有好多地方有野食買, 但我唔入得, 婆婆話食魚蛋腸粉雞脾同豆腐花都好滿足.             


hehe               


媽咪成日都係做攝影師, 真係比較少同我影相ga.


昂坪市集又係no dog dog, 咪企門口lor, 都一樣o者.


來到昂坪, 雖然唔可以上鳳凰山頂朝日, 同佢個造型影咪得lor.


媽咪睇住心經簡林起的, 依家已經全豎立了.


本來婆婆好勇話又要行原路落山, 但媽咪怕佢仲有3 日假期玩, 唔批准ar, 咁我地坐車返回東涌, 臨走前, 都要同寶蓮寺牌坊留影.


菩薩大佛, bye bye la, 下次再見.


回到東涌, 又係露天Dinner, 雖然好凍, 但我有細媽用厚衣緊抱, 都還可以ge. 睇婆婆個樣, 今日應該好滿足


3 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2008年2月7日 晚上11:53:00

    新一年去吸靈氣, 精神突別爽利

    回覆刪除
  2. 洛洛真係好smart, 新年去大佛真係幾有意思

    回覆刪除
  3. 初一就去行大運,正呀 ~

    回覆刪除