2008年2月6日

080202團年飯

上星期六, 大姨媽及肥舅父兩家人都回來娘家齊吃團年飯, 本來媽咪想請大家去西貢行下, 再食海鮮, 但一連幾天及當日全天下雨, 咁改移返我地屋企, 簡簡單單咁10 下10下lor          


嘩, 成枱野食, 我揀下邊樣yummy yummy先



烏冬都好wor                               


點解我要做BB ga, 咁我咪10 唔到lor


唉, 又話團年ge, 又無我份  


未齊人wor, 細舅父仲未返到ar, 算喇, 個個肚仔餓, 一齊楂住筷子等都一樣o者


好彩, 媽咪食飽飽, 就立即煮晚餐俾我, 細媽提話: 今日團年飯, 洛洛要加餸wor. 好野, 我有兩條蒸雞柳, 都算係豐富一餐團年飯

2 則留言: