2008年2月23日

080223雨中南丫

雖然今日落雨, 但細媽又請假, 唔好浪費o麻, 去山野地方又怕滿地泥濘, 去南丫行石屎路, 下微雨都無有怕, 最多回家洗白白



一於由索罟灣家樂徑起步, 悶左5日在家, 有得出街跑, 超爽


d空氣咸咸地, 因為夾了海水味


忍唔住, 我要再跑鬆筋骨.


下微雨了, 我著番雨衣先, 又有細媽抱, 駛mud 怕wor.


但越來越大雨Por, 好彩石排灣有地方避下雨, 又可以順便小休.


停雨喇, o係石排灣沙灘又喪跑先.


我地今次在菱陰坳行上山地塘個觀景亭, 遠望下四處景色算了.


下山回索罟灣, 我地又再行去榕樹灣準備掃街, 行到中途又落開始毛毛細雨, 過左觀景亭, 仲越來越又大雨下來, 於是細媽又背負抱我使命, 完成餘下路程, 好彩都有跑左好多次, 都不枉今日行程ar


沒有留言:

張貼留言